אודות אזור זכרון

זכרון יעקב וסביבתה מאפשרים לקיים יום כיף או יום גיבוש לעובדים מגוון ועשיר עם ערך מוסף גבוהה בשל עושר האתרים ההיסטורים הפרוסים במרחב. בכדי לבקר בכל האתרים, ולהתעמק בהיסטוריה של האתרים ידרשו יותר מיום אחד. לכן הבחירה היא קשה באילו אתרים להתמקד, או על מה לוותר.

כשאומרים זכרון יעקב אומרים הברון רוטשילד, ואומרים מחתרת ניל"י. לא ניתן לפסוח על שני הדברים ובמהלך יום הכיף באזור חובה להתייחס לשני הדברים באופן כזה או אחר.

העיר העתיקה קיסריה על שלל אתריה ומתקניה נמצאת מסמוך – ביקור בבעיר העתיקה ידרש שעתיים לפחות. קבוצה שתרצה להתעמק במקום עשוייה לבלות חצי יום ואף יותר.

כמו כן ישנה חשיבות לתקציב החברה, לסוגי הפעילויות הנדרשים, ולגילאי העובדים. בנוסף התקציב יושפע הן ממספר הלינות ורמת האירוח הנדדרשת וכן מנושא הכשרויות.

להלן מגוון הצעות שמהן ניתן להרכיב את יום הכיף המבוקש. התאמה תתבצעה ספצפית לאחר שיחה עם הלקוח. מוזמנים לקבל הצעה ליום כיף/יום גיבוש לעובדים באזור זכרון יעקב.

 

אטרקציות ואפשרויות באזור זכרון יעקב:

ביקור במושבה זכרון יעקוב ובאתריה: בית אהרונסון, בייקב הברון, מוזיאון העלייה השניה, בית הקברות של ותיקי המושבה.

גני הנדיב – מומלץ לבדוק את שעות הביקור.

עין צור.

ביקור בשוני – פארק זאב ז'בוטינסקי.

מי קדם

המזגגה בחוף דור.

ביקור בעיר העתיקה קיסריה.

שמורת נחל תנינים.

מוזיאון ראלי.

טיולי טרקטורונים/ רנג'רים/ ג'יפים ברמות מנשה.

חדרי בריחה בטבע.

רכיבה על סוסים.

ביקור ביקבים.

טיולי הליכה בטבע בדרגת קושי מותאמת: מספר מסלולים באזור גני הנדיב, כולל תצפית מרהיבה מחוטם הכרמל. נחל מערות, עמק השלום ונחל השופט.

סדנאות גיבוש: סדנאת ODT, סדנאת שוקלד, סדנת ליקוט, סדנת צחוק, סדנת תיפוף, ועוד…

אפשרויות לינה באזור זכרון יעקב:

בזכרון יעקב מגוון אפשרויות הלינה אינן רבות, ולכן מי שלא יבחר ללון במקום, יוכל ללון בקרבת מקום.  בקיסריה הקרובה, או בעיר חיפה, בה המגוון גדול הרבה יותר.

לינה זולה יחסית אפשר לנסות  בבתי ספר שדה הסמוכים. בהן ניתן לישון עד שישה לנים בחדרים.

  בסמוך

אפשרויות לארוחות בזכרון והסביבה:

זכרון יעקב הפכה פניה בשנים האחרונות, והרחוב המרכזי במושבה הפך למדרחוב. במקום מגוון רחב של מסעדות, חלקן כשרות. מומלץ באם מתכננים הגעה של קבוצה, לבדוק ולהזמין מקום מבעוד מועד.

מסעדות נוספות נמצאות בנמל קיסריה, אף בהן מומלץ להזמין מקומות מראש.

כמו כן ניתן להזמין קיטיריניג לארוחה בשטח. במרחב מצויים מקומות רבים בהם ניתן לקיים את הארוחה בשטח. ארוחה זו בדרך כלל יקרה מהארוחה במסעדה. בנוסף באם הפריסה גבוהה (ישיבה סביב שולחנות ערוכים), המחיר גבוהה מאשר הפריסה הנמוכה (ארוחה על מחצלות).

מוזמנים לשלוח טופס בקשה לקבלת הצעה ליום כיף/יום גיבוש לעובדים זכרון יעקב.