מנהלי חברות מחפשים מדי שנה טכניקות שונות להגביר את המוטיבציה בקרב העובדים ולמצוא תמיד את העובדים הטובים ביותר. הדרך לחיפוש אותם עובדים מתחילה כבר בהשמת העובדים וגיוס העובדים החדשים אשר בראיונות העבודה מחפשים אנשים רעננים, בעלי מוטיבציה ושאפתנים. משנה לשנה, יש להחדיר מוטיבציה באותם העובדים שמזה שנים מבצעים את אותה העבודה – איך עושים זאת?

חברות סקרים שונות מנסות למצוא דרך לייעל את עבודתם של העובדים. באמצעות סקרים, מחקרים וניסויים שונים משנה לשנה אנו נחשפים לממצאים מרהיבים. בין המשפיעים ניתן לייחס את הקשרים החברתיים שבין העובדים השונים שמשפיעים על מצב הרוח של העובדים בעת הגעתם לעבודה.

ימי כיף לעובדים – הדרך ליצירת יחידה מגובשת

נחזור לעניין הגיבוש – הגיבוש משפיע על תפוקת עבודתם של העובדים. אדם הנהנה להגיע לעבודה, יעבוד בצורה יעילה יותר, ישאף גבוהה יותר ויהיה מעוניין להתקדם בחברה לתפקידים מובילים. בנוסף, פרגון שנובע מקשרים הדדיים בין העובדים, משפיע מאד על האווירה בעבודה ועל התפוקה של העובדים השונים בעבודה.

איך כל זה מתקשר לחברת "ארץ הצבי"? חברת "ארץ הצבי" היא החברה המובילה המציעה ימי כיף וימי גיבוש לחברות, ארגונים ומוסדות. מדי שנה החברה אחראית לטיולים שונים ברחבי המדינה ובחו"ל ולגיבוש וליצירת סביבת עבודה נעימה בעשרות ואף מאות ארגונים שונים במדינה.

אחד המרכיבים הבולטים האחראיים על ההצלחה הגדולה של החברה, הוא יכולת ההתאמה של הטיול לפי אופי החברה. באמצעות מספר שאלות אפיון החברה מצליחה להתאים את הטיולים המרהיבים והחוויות הבולטות ביותר שמניעות את העובדים, יוצרות קשרים חברתיים והופכות את האווירה בעבודה לכל כך נעימה וחברית.

איזה טיול מתאים לארגון שלכם?

אנו מציעים מגוון רחב של מסלולי טיולים וימי כיף לעובדים. בין הטיולים הפופולריים ניתן לשלב חלקים משביל ישראל, טיולים אתגריים, סיורים תרבותיים (סיורי נצרות), טיולים מאורגנים לחו"ל ועוד…

כחלק משירותנו אנו מתכננים ובונים את הנופש וימי הכיף לחברות. אתם מוזמנים לגלוש באתר האינטרנט שלנו ולקרוא את מסלולי הטיולים השונים וליצור אתנו קשר על מנת שנוכל לבנות לארגון שלכם את מסלול המושלם.