כולנו מסכימים פה אחד שהדבר הראשון שאנו מעוניינים לקבל בתמורה לעבודה שלנו הוא תשלום! מחקרים בשנים האחרונות מציגים כי בחברות המובילות במשק העולמי דואגים להחדיר מוטיבציה בקרב העובדים גם באמצעות איחוד וגיבוש וגם באמצעות העשרה בימי כיף לעובדים והטבות שונות.

ימי כיף לעובדים, למעשה מציין בפני העובדים, שמישהו דואג להם במקום עבודתם, ואינם רק "עובדים" או "חיילים" במערכת המשומנת (החברה שלכם) אלא שיש יחס אישי אפילו מהדרגות הגבוהות בחברה. במידה ואתם מחפשים דרך מקורית להודות לעובדי החברה שלכם, להעשיר את הפעילויות החברתיות בחברה וליצור אווירה נעימה יותר והיכרות לעומק בין העובדים, יש לנו את הרעיונות המתאימים עבורכם!יום גיבוש לעובדים

גיבוש, חוויה ובעיקר אכפתיות…

לעובדים שלכם מגיע את הטוב ביותר, מגיע להם להרגיש שהם מוערכים בעבודתם הקשה שהם משקיעים מדי יום בחברה שלכם. במיוחד בשל העובדה שחברות בישראל אינן מרבות לערוך ימי כיף לעובדים, מומלץ להשקיע בימי הכיף כמה שיותר על מנת ליצור "אלבום חוויות" מיוחד בקרב העובדים בחברה.

  • יום גיבוש: אחת "ההגדרות" שבגללה גם מארגנים את ימי הכיף לחברה היא מטרת הגיבוש באותו היום. חברתנו מציעה מגוון רחב של פעילויות שיאפשרו לכם לערוך ימי כיף בשילוב גיבוש לעובדים היקרים שלכם ויתנו להם את ההרגשה שיש מי שמעריך אותם ודואג להם, גם אם זה מעבר לשעות העבודה. אתר האינטרנט שלנו "ארץ הצבי" מציע לכם חבילות שלמות שיאפשרו לכם לארגן בקלות ימי כיף ולגבש את צוותי העובדים שלכם. ניתן לערוך מסלולי טיול רגליים לעובדים, להזמין סופי שבוע לעובדים וחדרים שונים לאירוח. באתר האינטרנט שלנו תוכלו לכלול את ההסעות לימי הכיף ומגוון רחב של אטרקציות שתוכלו לשלב בימי הכיף לעובדים.
  • שביל ישראל: אחת האטרקציות הפופולריות ביותר לימי כיף בקרב ועדי עובדים ומארגני טיולים. שביל ישראל מאפשר לכם ליהנות מחוויות גיבוש יוצאת דופן, מתרבות חדשה, פיקניקים, חינוך וכמובן, ליהנות מהנוף במהלך המסלולים הרגליים שבימים הללו.

אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר האינטרנט שלנו וליהנות מחבילות ימי כיף שיגבשו את צוותי העובדים שלכם ויתנו להם תחושה נהדרת שתדחוף אותם בעבודה.