כל מי שעבד אי פעם בחברה כשכיר מכיר את הציפייה וההתרגשות הזו לקראת יום כיף. כמעט כל עובד שכיר מעוניין להכיר כמה שיותר אנשים חדשים גם במהלך יום העבודה הרגיל שלו. במהלך ימי העסקים הרגילים, העובדים משקיעים את כל כולם על מנת לתרום לחברה ולהביא אותה להישגים – לא מגיע להם להתפנק בימי כיף מדי פעם?

במידה ואינכם נוהגים לערוך בתדירות קבועה ימי כיף לעובדים שלכם, אנו מזמינים אתכם לקרוא את העובדות הבאות שנאספו ממדגמים וסקרים שונים בחברות ברחבי העולם:

–          החברות המובילות בעולם הן אלו שדואגות לעובדיהם לתנאים סוציאליים ופעילויות חברתיות בתדירות גבוהה במיוחד.

–          ההיררכיה וההיכרות בין הדרגים השונים בחברה חשובים במיוחד ומשפיעים באופן ישיר על הצלחת החברה.

היכן ניתן לערוך ימי כיף?

לשמחתנו, זכינו במדינה יוצאת מן הכלל המשלבת מגוון רחב של נופי טבע מדהימים שפשוט גורמים לעצור את הנשימה. טיולים בטבע הם תמיד חוויה נפלאה המתאימה לכלל הגילאים ולשני המינים.

פעילויות בטבע משלבות פעילות ספורטיבית, פעילויות אתגריות, סיורים במקומות תרבותיים, הכרת הארץ מבחינה גאוגרפית, סיפורים על אירועים היסטוריים כאלו ואחרים ובעיקר אווירה נפלאה וקבוצתית בין המשתתפים. במידה וחיפשתם את המקום הגאוגרפי הטוב ביותר לארגן את הטיול לעובדי החברה שלכם, הגעתם למקום הנכון. להלן רק כמה מהמסלולים ("על קצה המזלג") שאנו נוהגים לארגן לעובדי החברות השונות:

–          שביל ישראל: חלומו של כל ישראלי והטיול הנפוץ ביותר בישראל. הליכה מודרכת עם קבוצה ושלל חוויות שניתן לבצע בכל עונות השנה ובמגוון רחב של אזורים גאוגרפיים. בטיולים ברחבי שביל ישראל ניתן לשלב אפילו לילות וכמובן ארוחות בטבע או במסעדות באזור.

–          טיולים אתגריים: במידה וצוותי העבודה שלכם בנויים לכך, ניתן לארגן טיולים אתגריים בשלל אזורים ברחבי המדינה.

–          טיולים מאורגנים לחו"ל: רוצים באמת לפנק את העובדים שלכם שיזכרו את הטיול לנצח? טיולים מאורגנים לחו"ל יוצרים חוויות בלתי נשכחות.

רוצים לראות עוד מסלולים שאנו נוהגים להוציא את לקוחותינו אליהם? אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר האינטרנט שלנו ולבחור את המסלול המתאים עבורכם.