מיליון ואחד מאמרים, סקרים וניסויים נערכו במהלך השנים בקרב החברות השונות במטרה להניע את עובדי החברה ולהפיק מהם את המקסימום בזמן העבודה. מעבר למשכורת, שהיא כמובן הגורם המשפיע ביותר על שביעות הרצון שלו מהעבודה נמצא כי העובדים אוהבים להרגיש שמפנקים אותם ולמקום העבודה באמת אכפת מהם. כיצד עושים זאת?

חשבו על עצמכם, היכן תעדיפו לבלות? במקום העבודה שלכם או עם החברים הקרובים אליכם? האם ניתן ליצור את השילוב הזה? מהי חברות למעשה? אוסף של זיכרונות וחוויות של בני אדם יחדיו – ימי גיבוש הם ללא ספק המפתח של החברות שבין העובדים בחברה שלכם.

מקומות לטיולי עובדים

ימי גיבוש ניתן לעשות בכל זמן ובכל עונה במטרה לצ'פר את עובדי החברה ולהוקיר להם תודה על העבודה הנפלאה שהם מבצעים לאורך השנים. אחת המטרות בימי הגיבוש, כשמה כן היא, לגבש את חברי העבודה על מנת ליצור סביבת עבודה יעילה, טוב וחברותית יותר.

במהלך השנים מחקרים רבים בוחנים מהי בעצם חברות וכיצד ניתן ליצור חברויות והיכרות עמוקה בין אנשים. במרבית מקומות העבודה, קיימות מחלקות של אנשים שרכשו את אותה ההשכלה ופחות או יותר באותם הגילאים, האם זהו סימן שניתן לש

ימי גיבוש לעובדים

לב חברויות בעבודה?

ישראלים רבים צוברים חברים שונים במהלך השירות הצבאי – רבים טוענים כי בשל הטיולים הרגליים השונים והחוויות השונות בטבע הם התחברו בצורה הטובה ביותר עם שלל חבריהם מהצבא, ובדיוק על הנחה זו החלטנו להקים את ארץ הצבי טיולים מאורגנים לחברות.

אנו מאמינים כי בטיולים רגליים שונים המשלבים נופים, חוויות, אטרקציות, מים, טבע, אוויר וכמעט כל דבר אפשרי ניתן ליצור את הקשרים הטובים ביותר. מגוון רחב של טיולים רגליים, מודרכים ואפילו טיולי ג'יפים שניתן לארגן כימי כיף וימי גיבוש לעובדים ופשוט ליצור אווירה נפלאה וחוויה בלתי נשכחת בקרב המשתתפים.

אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר האינטרנט שלנו ולהיחשף למגוון רחב של טיולים רגליים, טיפים שונים והמלצות שכתבו לקוחותינו במהלך השנים. אם סביבת העבודה חשובה לכם, תנו לנו ליצור אווירה נפלאה בקרב העובדים שלכם.

לסיכום: אני מארגן ימי גיבוש לעובדים שפשוט אי אפשר לשכוח.