בשנים האחרונות חברות ההייטק המובילות שמו דגש רב על גיבוש לצוותי העובדים השונים. תקשורת טובה מובילה להצלחות ולתוצאות חיוביות. מחקר שנערך בשנים האחרון בקרב התאגידים והחברות המובילות בעולם שזכו לצמיחה אדירה בשנים האחרונות, התייחס בעיקר לתנאים שהעניקו החברות השונות לעובדיהם במהלך השנים.

על פי תוצאות המחקר, נראה כי חברות שדאגו לערבי גיבוש ויצרו אווירה מאוחדת בקרב עובדי החברה, זכו להצלחה גם מבחינה מקצועית. קחו לדוגמה את אחת החברות הצומחות ביותר מבחינה כלכלית, שכלכלנים שונים טוענים כי בעשור הקרוב היא תשלט על כל תחום האינטרנט, חברת Google, התנאים שמעניקה חברת Google לעובדיה יוצאי דופן ומעוררי תשוקה לכל אנשי ההיי טק. מעבר למשרדים יוקרתיים שמציעים שלל מתקנים לרווחת העובדים, החברה דואגת לארגן ימי גיבוש מוצלחים לעובדים, לאחד בין הצוותים השונים וליצור תקשורת גם בהיררכית התפקידים השונים בחברה. השתכנעתם? תנו לנו להציע לכם כמה ימי גיבוש מוצלחים…

עין שוקק - שביל עמק המעיינות

ימי גיבוש שמעניקים חוויה יוצאת דופן במשרד

כשמדובר בטיולים בשטח שמשלבים הנאה, חוויה ספורטיבית, תרבותית וחינוכית מדובר באחדות. קחו למשל את יוצאי היחידות הקרביות ששומרים על קשר ארוך גם לאחר הצבא. אמנם לא ניתן להשוות 3 שנים של שירות ליום גיבוש, אך בהחלט ניתן ליצור אפילו ביום גיבוש אחד חוויות משותפות לכלל העובדים בחברה.

  • שביל ישראל: חוויה יוצאת דופן המתאימה לכלל הגילאים. תוכלו לבחור באחד מהמסלולים המרהיבים בשביל ישראל וליהנות מנופים מדהימים שהמדינה שלנו מספקת לנו. טיולים רגליים, אפשרות לסופי שבוע, מתאים גם לקבוצות מאורגנות ואפשרות לארגן פיקניק וארוחות במהלך הטיול. אירוע מומלץ ונפוץ במיוחד בקרב החברות שמארגנות טיולי גיבוש לעובדיהם.
  • טיולי אתגר: במידה ואתם רוצים להעמיד את העובדים שלכם באתגר, יש לנו את הטיול המושלם עבורכם. טיולי אתגר מיטיבי לכת והליכה בנחלים שונים. הטיולים מתאימים גם הם לקבוצות ואלו אטרקציות נפלאות לגיבוש העובדים.

רוצים לשמוע על טיולים שונים והצעות לימי גיבוש לעובדים שלכם? אנחנו מומחים בזה! אתם מוזמנים לגלוש באתר האינטרנט שלנו, להשאיר לנו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי.