חופשה לבעלי מוגבלויות

גם לבעלי מוגבלויות בעלי קושי הליכה ונכים מגיעה חופשה איכותית בארץ ומה יותר טוב מחופשה שבה יכולים בעלי המוגבלויות לנוע בחופשיות ולטייל בדיוק באותם מקומות בהם המטיילים האולטימטיביים נהנים.
 
בביטוח הלאומי מוגדר הנכה בישראל כאדם בעל מוגבלויות בתפקוד גופני ונפשי שנגרם עקב מום מולד, פגיעה פיזית או עקב תאונה, מחלה כמו ניוון שרירים לדוגמה שמהווה בעיה בקשייה ההליכה והתפקוד היום יומי של האדם.
 
הנגישות לבעלי מוגבלויות ברחבי הארץ הם הכרחיות וכדאיות לבעלי העסקים, אטרקציות תיירותיות, אמצעי תחבורה, מלונות ובתי הארחה והכי חשוב העיקר שיהיה להם נוח כי כולנו שווים ולכולם יש את הזכות לקבל את השירות המגיע.
 
יחד עם זאת ברוב המלונות בארץ ישנם חדרים מונגשים, וניתן לקיים חופשה לבעלי מוגבלויות.

לטייל ולנפוש בישראל גם שקצת קשה

כיום יכולים בעלי מוגבלויות לטייל ולנפוש בישראל גם כאשר יכולת התנועה והתזוזה שלהם מוגבלת כגון טיולי ג'יפים שנחשב לאחלה פתרון, מקומות לינה כמו צימרים מותאמים לנכים שאידאלי לאלו שרוצים גם לטייל במהלך היום בשטח ובסוף היום לשים את הראש, לנוח ולהתעורר בבוקר למחרת לנופים עוצרי נשימה.
 

חופשה לבעלי מוגבלויות בחו"ל

לנופשים בחו"ל ולאלו שמחליטים לשכור רכב, חשוב לבדוק שהרכב אותו לוקחים מתאים לנסיעה עם בעלי מוגבלויות ושיש ביטוח רכב שמכסה את הנהג והנוסעים מכל הכיוונים.
 
חשוב לוודא אם סוכן הנסיעות ומדריך הטיולים לפני שיוצאים לטיול, שהחדר בבית המלון או הצימר שהזמנתם נגיש לנכים, עם רמפה בכניסה למלון. וכן שישנה מעלית אם החדר ממוקם בקומה גבוהה.
 
בכל מקרה תמיד מומלץ להזמין חדר בקומת קרקע וחשוב לבדוק שבחדר בו מעבירים את הלילה יש גישה לבעלי מוגבלויות באמבטיה ובשאר השירותים אותם מציע המלון.

מצטרפים לטיולים לנכים ובעלי מוגבלויות

תכנון טיולים לבעלי מוגבלויות ונכים בארץ ובחו"ל

באם רציתם לצאת לטיול פרטי בארץ ובחו"ל, אני אוכל לבנות עבורכם טיול מתאים.תכנון הטיול יהיה כפוף לדרישות מדויקות ובחירת אתרים באופן מותאם.

אני אצא לבדיקה מקדימה, אבחן את המקומות והאתרים, ואוכל להציע את האתרים המעניינים והמתאימים ביותר.