מזמינים עכשיו וילות בצפון למשפחות לפסח

החורף בעיצומו והאביב הוא רק בגדר חלום רחוק, בכל זאת, אנחנו ממליצים לכם להתחיל כבר עכשיו לתכנן את חופשת הפסח, הזמנה מוקדמת תבטיח לכם מחירים טובים יותר ומבחר גדול יותר. וילות בצפון למשפחות יש להזמין מראש, הוילות הטובות ביותר מוזמנות כמה חודשים מראש. ההמלצה שלנו לחופשת הפסח היא וילות בצפון למשפחות עם בריכה פרטית מחוממת, ג'קוזי, מיטות שיזוף, פינות ישיבה מול הנוף, מטבח מאובזר, סלון גדול ומספיק מקום לכולם. חג הפסח הוא חג של משפחות, זה הזמן לאסוף את כל המשפחה המורחבת ולצאת לחופשה משותפת. אביב הגיע נופש בא.

מה מציעות וילות למשפחות בצפון?

לינה בחדרי שינה יוקרתיים עם עיצוב רומנטי מפנק, החדרים ברובם מיועדים לזוגות, אך מתאימים גם למבוגרים או ילדים. יש וילות עם חדרי שינה מתאימים לילדים, חדרי שינה עם מיטות קומות ומיטות נפתחות. בכל וילה תוכלו למצוא גם פינות ישיבה נפתחות למיטות ומזרנים נוספים, אפשר לתאם קבלת מיטות תינוק או לולים.

וילות למשפחות בצפון מציעות מטבחים מאובזרים עם כל הדרוש לבישול ואירוח, המטבח של הוילה מתאים להכנת ארוחת חג משפחתית או לאחסון של אוכל מוכן, יש גם פינת אוכל משפחתית, הסלון מרווח ונוח עם מסך גדול, מאות ערוצים, פינת ישיבה גדולה, מערכת קולנוע ביתית. אף וילת נופש לא תהיה שלמה ללא חצר נופש גדולה ואטרקטיבית, חצר נופש עם בריכה פרטית, ג'קוזי ספא מול הנוף, מוזיקה, מיטות שיזוף, פינות ישיבה, עמדת ברביקיו ושולחנות משחק.

ליל הסדר המשפחתי בצפון

את ארוחת ליל הסדר תוכלו לבשל בעצמכם במטבח של הוילה או בבית טרם היציאה לדרך, אפשרות נוספת תהיה הכנת ארוחת ברביקיו בחצר הוילה. אם לא מתחשק לכם השנה לבשל בעצמכם יש לכם אפשרות להזמין אוכל מוכן ברמה גבוהה אל הוילה, בתיאום מראש תוכלו להזמין שף פרטי ושירותי קייטרינג.

מתי כדאי לנסוע?

וילות בצפון למשפחות מושכרות בכל חודשי השנה, אפשר להזמין את הוילה לערב החד ולבלות את החג בצפון עם המשפחה והקרובים. אפשרות שנייה תהיה חגיגת ליל הסדר בבית ושכירת הוילה לימי החופשה של החג. שימו לב, חופשת הפסח היא מועד פופולרי, הקפידו לבצע הזמנות מוקדמות ככל האפשר.

מתי כדאי להזמין?

כבר עכשיו תוכלו להתחיל בסינון ולשלוח בקשה לפרטים נוספים או פשוט להתקשר אל בעל הוילה ולהזמין. בכל יום וילות נוספות מוזמנות והופכות לא רלוונטיות בעבורכם, עליכם למהר לבצע הזמנות בכדי להבטיח לעצמכם וילה טובה, מחיר טוב ומבחר גדול.

את מי כדאי להזמין?

עם וילה גדולה אפשר להזמין את כל המשפחה, וילות בצפון למשפחות מתאימות לאירוח משותף לכמה משפחות, כמה זוגות, ילדים, סבא וסבתא, במידת הצורך אפשר למצוא וילה עם נגישות לנכים ונכונות לארח גם חיות מחמד. חג פסח הוא חג של משפחה, תהיה זו חוויה משפחתית של פעם בחיים.