אינספור מחקרים שונים שנערכו בשנים האחרונות בקרב חברות ההיי טק המצליחות בעולם, הצביעו על קשר ישיר בין תפוקת העבודה של העובדים לימי הגיבוש שנערכים בחברה מדי שנה. אם חושבים על זה לרגע בצורה ריאלית, אפשר להבין את הקשר – כולנו נשקיע את ה-100% במקום עבודה שמשקיע בנו, דואג לנו ומאפשר לנו להתאוורר מדי פעם. במידה והנכם מנסים לארגן יום גיבוש לעובדים, הגעתם למקום הנכון.

חברת "ארץ הצבי" מארגנת טיולים מזה שנים ומומחית בימי גיבוש לעובדים וטיולים מאורגנים לחברות וארגונים שונים. במאמר הבא נציג בפניכם מספר סוגי טיולים פופולריים ואהובים במיוחד בקרב העובדים. מדי טיול אנו מקפידים לסקור את חוות הדעת של המשתתפים על מנת לשפר את הטיולים מפעם לפעם ובשביל להבטיח טיולים מאורגנים ברמה הגבוהה ביותר.

להתאים את ימי גיבוש העובדים לאופי החברה

חלק ניכר המשפיע על איכות החוויה עבור העובדים ביום הגיבוש הוא בהתאמת יום הגיבוש בהתאם לאופי העובדים של החברה. כאמור, כחלק מהמשתנים יש להתייחס לסוג העבודה, הגילאים של עובדי החברה, אחוז הגברים והנשים בארגון ועוד. חברת "ארץ הצבי" מתאימה את ימי הגיבוש המתאימים ביותר עבור הארגון שלכם על מנת להבטיח הנאה מקסימלית של העובדים וציפייה לטיול הבא.

במה מתבטא התאמת הטיול? נציג לכם מספר מסלולים אפשריים שונים:

  • שביל ישראל: שביל ישראל מתאים אמנם לכלל המטיילים, אך אחת מהדברים החשובים ביותר לקראת היציאה ליום הגיבוש הוא להתאים את החלקים המתאימים ביותר בהתאם לאופי העובדים בחברה. ישנם מסלולים אתגריים יותר, אתגריים פחות המלווים בשלל נופים שמציעה ארץ ישראל היפה.
  • סיורי תרבות: מגוון רחב מהמסלולים מציעים סיורי תרבות כאלו ואחרים. בין אם מדובר בהדרכת טיולים, סיורי נצרות או טיולים מאורגנים כאלו ואחרים. יש להתאים לקראת טיול מודרך את החלקים הרלוונטיים והמעניינים ביותר שירתקו את חברי העבודה במהלך הטיול.

לא יודעים איזה יום גיבוש לארגן לעובדים? אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר האינטרנט שלנו ולצפות במגוון הרחב של המסלולים שאנו מציעים. אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר לקבלת מידע מורחב.