בילוי סוף שבוע משפחתי בצפון

לאורך כל השנה הצפון הוא אזור שכיף לבלות בו. רק במרחק שעתיים נסיעה מן המרכז וכבר אפשר למצוא את עצמנו במקום אחר, אוירה שונה לחלוטין, באזור שיש בו מרחב והרבה שקט אך גם אפשר בקלות למצוא בו גם אקשן אם רק רוצים. מלבד הנופים, מזג האויר והטבע הקסום יש שפע של אטרקציות בצפון, אטרקציות הקשורות לתחומים שונים: טבע, היסטוריה ועתיקות, ספורט כולל אקסטרים, מסעדות, ועוד. כל שנותר הוא לקחת מפה (או פשוט ווייז) לקחת תרמיל ולנסוע ישר אל הגליל.

מקומות רבים ללון

סוף שבוע בגליל הוא חוויה. במהלך יומיים ניתן לקבל יותר מן האוירה המיוחדת של הגליל ולתת לרוגע ולשלווה להכנס פנימה. אם אתם מחפשים אטרקציות בצפון לילדים, זכרו שהם לא זקוקים להרבה. מקום לינה אשר טובל במרחבים ובדשא ושיש בו בריכה יהווה עבורם אטרקציה נהדרת. במיוחד אם מדובר בבילוי בצפון שייעשה בימים החמים של החופש הגדול. כמובן שכדאי גם לבלות מחוץ לצימר אך עבורם זו תהיה אטרקציה בפני עצמה. ישנם היום מקומות רבים ללון בהם, בין אם אלה צימרים ברמות יוקרה משתנות ואף מלונות מטיילים הנמצאים בקיבוצים כמו הגושרים.

להנות ממים וטבע

במיוחד בימים אלה, כאשר הקיץ כבר ממש קרוב והימים מתחממים טיול המשלב בתוכו הליכה במים יהיה נעים במיוחד. ישנם מסלולי טיול בהם נתן לטבול את הרגליים בבריכות כמו בנחל עמוד וישנם מסלולים אשר חלקים מהם כוללים הליכה בתוך המים כמו החצבני. כמובן שניתן להנות מן המים והטבע לא רק בהליכה. לא מעט אטרקציות בצפון קשורות למים למשל חתירה בסירות קיאק או ראפטינג. בקיץ עצמו בילוי בפארק מים או ברחצה בכנרת הם אטרקציות ותיקות אך מהנות כל פעם מחדש.

דובדבנים עם שוקולד

הצפון הוא ארץ גידולם של פירות רבים המבשילים בימי תחילת הקיץ. אם מחפשים אטרקציות בצפון לילדים שגם ילמדו אותם מעט על חקלאות ועל כך שפירות לא צומחים בסופר, קטיף עצמי של פירות כמו דובדבנים הוא אופציה מצויינת לכך. מלבד דובדבנים ניתן לקטוף גם תותים, נקטרינות, שזיפים ופירות קיץ אהובים רבים. אם התחלנו בדובדבנים למה לא לקנח בשוקולד. בגליל ובגולן פזורים במקומות שונים מפעלים זעירים להכנת שוקולד באופן ידני ומכל הלב. בקיבוץ עין זיוון בו ישנו קטיף דובדבנים ניתן לקנח בשוקולד מעשה ידיה של שוקולטיירית בת המקום. כך גם בקיבוץ דפנה, בקיבוץ כנרת ובמקומות נוספים.